вторник, 27 сентября 2016 г.

Мій сонячний дім – це моя Україна

                                   Мій сонячний дім – це моя Україна

  «Мій сонячний дім – це моя Україна» - під такою назвою пройшов перший урок в нашій школі. Учні 3-Б класу (класний керівник Скрипник Т.С.),  та учні 2-Б класу ( класний керівник Дем’янчик Н.М.) помандрували сторінками електронної  книги « Моя Україна».




     Перегортаючи її сторінки діти багато  чого дізналися нового та повчального. Заглянули в минуле, і поступово дійшли до сьогодення.
    Складаючи пазли учні не тільки логічно мислили, а й підійшли до цього творчо. При виконанні практичного завдання « Обійми Україну теплом своїх долонь», кожен учень на кольоровому стікері у вигляді серця написав побажання,  якою б він хотів бачити нашу Батьківщину. А після цього  їх приклеїли на схематичну карту.









Після завершення уроку всі разом переглянули відеоролик « Квітуча Україна».


Комментариев нет:

Отправить комментарий